-->

2015年6月21日 星期日

看不到富士山的河口湖 ~

原定0505 到達o既機 ... 機師都應該趕住收工 ~
佢044x 已經抵達羽口國際空港 ...
連埋入境拎行李 ~ 我諗我052x左右已經出左去 ~
估唔到車飛counter 咁早開 ~ 立即去買左張落河口湖o既車飛 ~
然後就去lawson 食早餐了 ~

おにぎり x2  + 茶 x 1 + 朱古力奶 x1


朱古力奶係大野智代言果隻朱古力變身做飲品 ... 幾特別 ~

由於仲有大半個鐘時間 ~ 所以周圍行左陣 ...
其實無野睇 ... 因為都無野行 ~ 同埋好多野都未開 ~ 
之後我發現原來機場有得沖涼 ..
咁我回程就好好多啦 ... 至少可以沖個涼先上機 ~
仲有得差電添 ~~



0655 羽田國際空港 > 富士急行巴士 0935  河口湖 (JPY 2,470)


早左15分鐘落去車站等 ... 嘩 ~ 好凍呀 ~ 得20度咋撞鬼 ~
我都唔明點解可以咁凍 ... 而我係帶唔夠衫的 ...

\
好啦 ~ 無咩人搭呢架車 ~ 不過全車都係香港人 ! 哈哈哈 ! 
上到車都唔係好訓到 ~ 佢停過幾個站都有D日本人上車 ~
之後恰下醒下 ... 咁就要落車了 ~

因為BOOK左要去搭KABA BUS (水陸兩用車) ~
所以就拿拿聲去買PASS 同埋 放低個喼 ...
個喼放係車站室要JPY 700 ... 但事後發現原來對面有間士多係無料 !!!!!!

富士山。富士五湖パスポート 2日間 (JPY 2,550) 

用住呢張PASS 就可以搭足兩日了 ~
第一程係由河口湖 > 旭日丘 ~ 大約4X 分鐘 ...

其實河口湖呢邊得17度 ... 仲要係落住雨 ~ 真係冷得我騰騰震呀 ~
去到旭日丘果度 ... 對面有個好似遊客中心 ~其實係搭KABA BUS 果度 ...
行入去就同佢講我BOOK左1100 ...

KABA BUS (JPY 2,200)


其實我覺得有D貴 ... 同埋天氣唔好 ~ 睇咩都唔好 ...
同埋可能因為今日係星期日 ~ 除了我 ... 全部都是日本人 ~
係度無咩影相 ... 因為天氣唔好 ~ 搭呢架野o既時候又落雨 ~

上到去 ... 有ガイドさん講解 ~ 講下河口湖歷史 ~ 叫我地幻想下富士山係邊 ~
跟住架車會有個聲音 ~ 又可以揀男/女答我地問題果d咁 ...
幾有趣 ... 好岩同細路黎 =.=

之後架野 要落水了 ~ 大家都好似好興奮 ...
其實我眼訓到要死了 ~ 因為凌晨機真的很攰 ...
然後 ... 坐左大約30分鐘就完了 ~
天氣好的... 坐下也不錯 ~ 不過天氣差 ... 不坐比較好 ~
坐完係果個遊客中心行左陣 + 等巴士離開 ...
之後就係度食左小小野 咁囉 ... 出返河口湖 ~

話呢個炸雞係NO.1 ... 佢有一陣酒味 ~ 麻麻 ~


 好桃味的桃汁 ~

其實今日行程就完結了 ... 一直都在下雨 ~
想再行遠小小都唔得 ...

大約 4x 分鐘車程就出返河口湖車站 ~ 然後我要坐果架巴士去森林 ~
但要等多個半鐘左右先有車 ... 所以我又食左個鄉土烏冬 ~
食野 ... 一來因為無野做 ~ 二來因為好凍 !!


大約15xx ... 就上車去森林了 ~ 架車 ... 無人坐 =.=
唔怪之得一日得4~5班 ... 
我要去果個站叫プチペンション村 ~ 大約40分鐘左右就到 ~
落車之後 ... 無人 ~ 只有樹 ... 又有點寒 ~ 其實都有d驚 ~
唯有行快兩步 ... 全靠谷歌map 我先可以搵到路 ~

 

好開心 ... 呢d係森林盡頭 ~ 猶如世外桃源 ~
因為呢度係家庭民宿 ... 所以我住o既兩晚有兩家人一齊入住 ~
兩家都有一個2~3歲左右o既小朋友 ~ 好可愛 ...

Zozan ... 我住間ペンション名 ~ 我揀佢 ... 因為佢有得猜包 ... hahaha ~
一泊兩食 --- JPY 9,700 ~

入到去 ... 佢同我講解一下大約事項 ~
重點問我幾點沖涼 ... 就上房了 ~
男主人係呢個時候已經幫我搬左個喼上去 ... 佢話佢有肌肉 ~ OK 的 ...
之後我就選擇左立即沖涼 .... 因為我頂唔順了 ~
沖完涼 ... 雖然佢無溫泉 ... 不過有風呂都已經好好了 ~

我間房 ~
 有洗面台 ~

 有兩張床 .. 不過得一張鋪左 ~

 呢個牌係MARK底邊間房幾點沖涼 ~

呢個位係俾小朋友玩的 ~ 


風呂 ~ 

沖完涼 ... 睇埋相葉マナブ ~ 執下野 .... 1900 就落去DINNER ..


雖然只係好簡單O既料理 ... 但已經好好味同好飽了 ...
好滿足o既一餐 ... 好飽好飽 ...
首先係可以係飲品櫃拎一支野飲 ~ 我就揀左一番搾り ~ 


飯 ~ 湯 ~ 野飲 自由斟 ~


前菜 ~



漢堡扒 ~


上面有個蛋沙律的燒三文魚 ~ 好好味 !!!
 

 這是旅館製的杯墊 ~ 

 甜品 ~ 橙味姐李 ~ ? 忘了 ... 但好滑的..

跟住食飽左 ... 上去執下野 ... 2100 就訓了 ... 晚安 !

沒有留言:

張貼留言