-->

2015年6月24日 星期三

台場 & SKY TREE ~

0900 起身 ~ 然後沖涼室有人 ... 等 ! ~
我懷疑只係佢個使用中 無轉到個牌 去空室... =.=
出發 台場 ~ 而我不知道為什麼我每次黎東京都要到台場 =.=

大山 > 東武東上線 > 池袋 (JPY 144) >
> 池袋 > JR山手線 > 新橋 (JPY 194 ) >
> 新橋 > ゆりかもめ >  お台場海浜公園 (JPY 319)

我第一站係食afternoon ... 無錯 !!
一早起身 ... (其實都12點) 就去食下午茶 ~~ 嘩哈哈 !!!

一入到去就見到有人拍野 !!
嘩 !! 係日本第一次見到有電視台拍電視劇 ~
大家都好安靜 ...
well ... 見到鈴木保奈美 ~ 影左張相 ... 然後被人叫停 ~ 好尷尬 !


呢度係日航酒店 地下o既餐廳 ... 
其實根本唔使book ... 因為都無人 ... 有大把位 ~
大部份日本人都會揀坐出去 ...
雖然今日唔熱 ... 但好曬 ... 坐出去景色係靚好多 ~
不過 ... 我唔想曬 ... 同埋有小鳥飛過 ~ 驚驚 !


我o既下午茶係芒果做主題 ... 因為呢排芒果當造 ~
然後呢set 野只需要 JPY 3,326 ~ (連稅連加一 ... 係日本第一次要加一)



先來一杯咖啡 ... 無咩特別 ~


份量看似好少 ... 但係已經好飽了 ~
全部都係芒果芒果 !!!!!!!!!!


個scone 唔好食 ... 好硬 !


呢個撻我唔鐘意佢有蕉係入面 !


呢層係最好食 ... 佢連macaron 入面個餡都係芒果 ~
而且真係完熟的芒果 ~ 好甜 !


食飽飽 ... 大約坐到一點左右 ~ 就走了 ...
呢d 環境 ~ 呢d 時間 ~ 好車次 ...

之後慢慢行左去隔離商場 ... Aqua City ~ 係地獄o既開始 ...
點解 ? 因為原來已經開始做緊summer sales 了 !!!

好啦 ! 因為最近玩boxing ... 行到入Adidas 又做緊sales wor ~
加上又見到買夠 JPY 10,000 可以退稅 ~
就係咁 ... 我買左一套運動服 ~ 而我不知道為什麼要係度買 ...
或者香港都會平D ? 算吧 ... 唔買都買左 ...

然後再行其他香港都有o既鋪頭 ...
有d衫 ... Lowry farm 香港平左都唔夠呢度平囉 ~ 嬲呀 !!
要快d 離開呢度先得 !! 其實都行左2個鐘lu ...

之後慢慢行返過隔離富士電視台 ... 目標 --- 小丸子cafe ...


其實未餓 ... 於是就上去球體室度行陣先 ~
其實我以前都上過 ~ 我初時以為要上左去先睇到ARASHI D野 ~
但點知係咩都無架 !!

入場料金 : JPY 550 ~

這個係商店入面D鋪頭影的 ~


上到去 ... 其實都唔記得係咪一上去就係 ~
見到めざましテレビ個SETTING ...
 

仲有得同佢玩添 ~~



圍繞一周 ~




還是舊海報 ~


上面就是這樣兜了一個圈 ~ 望下台場景 ~ 就完結了 ...
好啦 ... 我有生之年都應該不會再希望黎第3次了 ~

然後落左 ... 應該係5樓果層 ~ 先比較多野睇 ~
而呢層 ... 其實應該係唔使比錢都入到 ~
好啦 ... 又硬膠左了 ~

喜愛節見之一 ... 逃走中 ~ 但好耐無睇了 ~

 

 


好啦 ... 睇完晒所有野 ~ 去食野啦 ...
食咩呢 ? 小丸子CAFE ...
無人排隊 ~ 其實有D 失落 ... HAHAHA 痴線 !

 

 

 

其實諗左好耐到底叫咩食 ~ 因為其實都無咩特別想食 ...
不過呢個豬太郎 好似幾得意 ~ 咪試下囉 ~
味道就一般啦 ~ 
但係我覺得日本人真係好勁 ... 圖片同實物係相符架 ~
即使味道一般 ~ 但見到如此賣相都會食得開心啦 ~


食完之後 ... 就過左隔離 Diver Tokyo City ..
有高達果度 ... 都係想影下個高達 ~ 個商場都無咩特別吸引我行 ~
由於面前大多人 ~ 同要行好遠先影到 ... 我放棄了 ~ 影佢背面算 ~


之後 我就去左sky tree ...
由台場去sky tree ~ 車錢都幾甘 ... 其實因為蠢左咁搭 ~
實際係點搭 ... 我已經唔太記得 ...

東京テレポート > りんかい線 >  大井町 > JR > >>> とうきょうスカイツリー

我記得起碼搭左 JPY 1,000 ~ 唔知點轉來轉去架 ~

最後都成個鐘先去到SKY TREE ~


但我見唔到櫻井翔影錯果個主題公仔係邊囉 ! 嬲 !

天黑前 vs 天黑後


諗左一陣到底上唔上去好 ~ 又係啦 ... 黎到 ~ 無理由唔去 ...
無上到最盡 ... 上到最盡好似要加多成 JPY 1,000 有多 ~
我依家入場 : JPY 2,060 ~

入到去架"車立" ~ 係咁樣的 ... 要嘩的 ~


依家同little twin star 合作緊 ~ 所以有佢地出現 ~


因為一場黎到 ~ 都5點幾 了 ~
咁無理由望完就走 ... 於是等天黑 ~
但估唔到天黑都要等兩個鐘 =.=
差唔多1930 先天黑晒 ~ well ... 我係上面兜左無數個圈 ~ 好無聊 ...
但好似影出黎都無咩分別咁 =.=

 

呢d 玻璃 ... 我從來都唔敢企上去 ~

 

望完夜景 ~ 就落商場行下 ~ 好多野行 ~
見到間雪糕店 ... 試下囉 ~ 


牛奶味 ,,, 但好重冰感 ~ 竹炭筒 ~ 可以不試 ~

目的地是熊館 ... 好細間 ... 

期間限定餐廳 ~ 當然要試下啦 ... (到底今日第幾餐 =.=)


只是兩塊蝦片夾埋 ~ 個蛋係流心的 ~
但我真心想知道到底個樣點樣整出黎 ~ 好打意 ...
再一次讚美日本做呢d 卡通野食真係好圖片與實物相符的 ~

 

好啦 ... 黎到呢個時候 ~ 電話都無晒電 .. 個人又勁攰 ...
都差不多8點幾了 ~ 回旅館 ...

但是回旅館前 ... 我又去懷緬過去 ... 又食 !!!!!!!!!!
元氣壽司 ~ 係咪癲架 !! 香港都有啦 ...=.=
因為呢間元氣係我住旅館 ~ 即係我以前住果度附近 ~
又平又抵食呢 ~ 最平JPY 108 就有一碟啦 ~ 
款式又多 ... 多過香港幾倍呀 ~ 

蝦沙律壽司 ... 至愛 ~~


以前未有新幹線 送到黎架 ~ 依家有 ,.. 好型 ~


今天行程完結 ~

沒有留言:

張貼留言