-->

2015年6月22日 星期一

河口湖めぐり

早餐時間係0800 ... 所以我大約07xx起身 ~
尋晚訓訓下都有醒過 ... 好舒服呀都 ~
今日終於好天了 ... 但依然望唔到富士山 ... 好差 !

早餐有咩食呢 ~ 貼左係個broad 度 ~


早餐包左一籃包 ... 係一籃 ~ 有5款 ... well ... 我食淨2款 ...
好好味 ~


自家製藍莓醬 ~



每樣都小小 ... 好豐富 ~


檸檬蜂蜜乳酪 ~


雜菜湯 ~


有蘋果汁 ~ 橙汁 ... 佢d牛奶好好飲 ...


旅館女主人其實尋晚已經問我諗住搭幾點車走 ~
之後我話猜埋包12點果班車啦 ...
跟住佢今朝同我講 ... 話既然我想去睇薰衣草 ~ 不如就車我去大石公園 ~
咁我就唔使特登等咁耐先去 ...
(其實我有一個好衰o既諗法 ... 係因為我12點先走會阻住佢地工作 嘩哈哈 !)
食飽之後我就上去執埋野落黎猜包 ~

首先影下地下一樓o既環境 ~
係食飯隔離有個好大地方俾小朋友玩 ~
同一齊住的兩家人個小朋友就係呢度玩 ~ 好開心 ...

 
 


呢度係出面門口 ...






我覺得呢度環境真係好舒服 ~ 但其實呢度係收唔到電話 ...
我一直都係用WIFI 上網 ~~
如果第時有機會 ... 嫁得出 ~ 可能都會同小朋友黎呢度 ~ 好開心呢 ~

well ... 佢猜包好hea囉 ... 要JPY 2,000 ~ 好唔抵 ~
因為我落黎果時 ... 係一個無見過的婆婆教我 ~
佢已經將所有材料混合埋一齊 ~
我一粒粉都無見到 ... 唔開心 ~
之後呀婆仲同我講呢款包係唔使發酵 ~
well ... 我只係將舊粉團猜左幾下 ~ 佢就話ok ...
然後麵團抖陣就做型 ...
well ... 好流 ~ 其實有d唔開心 ...
不過算啦 ... 呢度環境係令人不會躁底的 ~

 



 

係焗包果時周圍影下相 ... 天氣好 ~ 心情都好d ...

似麻 ?


焗完之後 ... 女主人就拿拿聲咁車左我去大石公園lu ~



到左大石公園 ... 佢果個information centre 唔肯收留我個喼 ...
不過係隔離自然館果度 ... 果個人肯收留 ~
不過佢話 ... 你買多d野就得架啦 ...


 



最後我無買野 ... 不過我幫襯左佢摘車厘子 ...
我遊覽完呢個薰衣草園之後 ~ 就俾去左摘車厘子 (JPY 2,000) ~
有車o既就會叫你自己渣車過去果邊 ~
無車佢都會有送迎車 ~ 不過就要等一陣 ...
 

大約5分鐘都唔使o既車程就到了 ~



我依家先知車厘子原來係樹上面 =.=
其實我個早餐仲未消化晒 ... 不過一場黎到唔好晒 ~


首先就係港女上身不停自拍先 ~
然後就不停食食食 ... 佢有個杯俾你放返粒核係度 ~
仲有d梯俾你用黎摘高果d車厘子用 ... 好方便 ~
不停食呀食 ... 最後我食左半杯核 ... =.=
跟住就搭返車過自然館果邊 ... 然後等多陣有巴士就離開了 ~

 

呢個小市集d野好平 ~~ 買左把JPY 500 遮俾娘親 ~


我上左果架 レトロバス ~ 窄到呀媽都唔認得 ~
但我個喼好肥仔 ... 阻Q住晒 ...
最後我又去左另一個公園睇薰衣草 ... 八木崎公園 ...
但因為呢度太大 ... 同埋無地方放喼 ~ 加上又好似想落雨 ~

品種其實應該係唔同 ... ~



我兜左個圈 ~ 就搭下一班巴士去返河口湖了 ~

去到河口湖 ~我今日聰明了 ~ 放左個喼係對面無料士多 ...
之後又再搭車去 音樂盒博物館了 ~
本來行程係搭纜車上山 ... 由於天氣不好 ~ 上到去都睇唔到d 咩 ~
於是就改行程了 ~


嘩 !! 原來入場要JPY 1,500 好貴 ... 有搭車果張PASS 平 JPY 100 =.=
一場黎到都會照入啦 ~
入到去有一個玫瑰園 .. 都好靚 ~
咁岩今日有人係度結婚 ... 不過我見唔到個新娘 ~







然後一路行 ... cup 晒3個印就會有明信片 ~ hahaha ...
之後我就一路行 .. 去到音樂盒果個館 ... 佢有得整音樂盒 ...





我就想整一個嵐歌的 ... 佢又有one love 喎 !
所以就坐低整左lu ~

要先買一個木盒 ... 將佢用水彩畫好 ... 之後就叫哥哥放個音樂落個盒度 ~
well ... 我藝術真係0分 ... 所以完全唔知畫成日好 ~


最後 ... 我求其填滿嵐色就算了 ~
咁都玩左差唔多大半個鐘 .... 好啦 ~
事後我先發現有Love so sweet ... 不過都係one love 比較好聽d ...



然後我見差唔多時間有車就返河口湖了~
入黎呢度除了整左音樂盒 ~ 都無咩特別了 ... 
有d似箱根果個玻璃之森 ...

去到河口湖 ~ 係士多拎返個喼 ... 買左小小零食 ~
然後叫佢幫我打去旅館叫車黎接我 ...

好少旅館會咁樣寫我個名 ... 哈哈哈 !



湖風の宿 あさふじ (JPY 17,200 + 入湯稅 JPY 150) 
係Jalan book ... 扣埋 1,400 point ~ 
最後係JPY 15,950 ~ 一泊兩食 ~

去到旅館大約 1700 .... 時間岩岩好 ~
1830 食飯 ~ 咁我就可以浸個溫泉先 ...







今晚得3組客 ... 我係房食野 ~
所以佢會拎野食入黎房 .... 其實咁樣真係好正呢 ~
不過成日都係咁好似好過份 !~




佢有粒螺 ~ 但即使我用牙籤吉 ~ 都吉唔到佢出黎 ~ 唔開心 ~





我真的不喜歡吃這種魚 ~ 不懂吃 ~


  
 呢個布丁超好味 !!

食飽飽 ... 有人黎幫我鋪埋床 ~
之後一路睇電視 ... 再去浸多次溫泉 ... 依然見唔到一個人 ~
跟住就回返 ... 睇埋NEWS ZERO 就訓了 ~~ 超好味呢個布丁 ~

沒有留言:

張貼留言