-->

2015年6月25日 星期四

為了嵐而去的地方 :D

今天行程都是吃的 ~ 將會很飽 ...

其實本身諗住 0900 去到人形町 ~ 我要去尋找櫻井翔到過o既鋪頭 ~
但實在太眼訓 ... 0900 先起身 ~
最後 只好跳過一站 ~ 直接去食飽飽好了 ~

首先 .... 去到新宿 ~ 轉車去高円寺 ~
我將總武線 同中央線掉轉左 ... 我都唔記得我上錯咩車啦 ~
淨係知道自己去左中野 ...
然後又再搭返出新宿 ... 跟住先黎到高円寺 ~
大約都玩多30分鐘車程啦 =.=


今日要黎到o既係 2015年1月10日 放送o既  嵐にしやがれ東京 いい店 くどい店 ~
由aiba 同nino 出席o既鋪頭 ~ 天すけ !
因為佢個炸蛋實在太吸引啦 !!!

首先我不停係商店街度兜圈兜圈再兜圈 ... 終於俾我搵到啦 !!!
原來由車站行過黎係勁近囉 =.=
好啦 ... 已經有一堆人係度排隊中 ~
可以裝到店主係度表演緊炸蛋 ...

 

大約等左半個鐘左右就入得啦 !!
入到去其實都幾細 ... 剛剛好坐底 ~ 後面亦剛剛好夠位俾人行 ~
全部都係counter 位置 ~ 個個都可以見到店主表演炸蛋 ~ 


叫左玉子lunch ... (JPY1,300) 係必叫的 ~
前菜有 ... 好基本的新香 ~ 麵豉湯 ... (已經見到有隻炸蝦係度~)
咁佢就有好多款唔同o既炸物 ~
不過重點係有個炸蛋的 ..


呢個就係炸蛋啦 ~ 佢會問你要特製汁定係豉油 ...
然後其實我聽唔得好明 ~ hahaha ... 不過好彩佢問左隔離個人先 ~
不過我覺得因為佢知我唔係日本人 ~
所以炸蛋o既時候無講咁多野 ~
因為我見到其他日本人o既話 ... 佢講多好多野 >.<


佢真係可以流心架 ~~~ 


呢度係大部份炸物 ~ 
西蘭花 ... 魚 ~ 蝦 ~ 魷魚 ~ 仲有個小蝦餅咁 ~
好豐富 ... 所以食完都飽飽了 ~


係車站買左個甜品 ~ 我整的比較好吃:)


吃飯後 ~ 還未夠2點 ... 又唔想去行街 ~ 於是去了人形町 ~


其實我係漫無目的咁黎到 ...
只係因為上年聖誕版 shiyagare~ NINO + leader + sho 黎過呢到 ...
起初真係求其行 ... 行行下發覺 ~ 都唔知行邊好 ~
於是上網睇下到底佢地去過邊d鋪頭 ...

原來一出地面就係架啦 !! 但我唔記得咩出口 =.=
第一間鋪係呢間 ...
其實佢係沿住同一條街就係 ... 隔幾個鋪位又或者轉個彎就到 ~

呢間係壽司的 ... 但佢地好似咩都都無買到 ?
忘了 ~


行過小小就係呢間 ... 賣親子燒 !
其實我好想好想好想買一舊返去試架 !!
但係太大舊 ! 食完應該會膽固醇超標 ~


轉去隔離街 ... 呢間係佢地買漬物o既 ...




其實見到呢3間 ... 我就搵唔到其他了~因為網上無寫 ...
我記得佢地去左一間食串燒 ~ 我想搵果間 ...
但係自己又眼花 ~ 以為網上有講 ... 點知一直都係睇錯 ~
最後兜左一大個圈又去返賣親子燒果間 =.=

好啦 ... 咁之後就去水天宮啦 ~
我記得我旅行前CHECK 過明明同人形町好近 ...
但係一路行 ... 好攰 ... 好攰 ~ 原來隔成2個地鐡站 =.=


呢度係之前 家族遊戲 水10 播映前 ~
櫻井翔黎參拜祈求 有好收視的 ~


其實呢度係俾人祈求出產順利 ... 母子平安果D的 ...
當日我黎到o既時候見到有d初生bb ... 應該係黎還神 ?


之後我落左原宿 ... 
本身我搭呢個副都心線 ... 諗住去到明治神宮落 ~
點知佢果架車係急行 ... 直落涉谷 =.=
好啦 ... 今日不停都係度搭錯車 同行錯路 ...
然後去到原宿 ~ 買完johnnys 相 ... 係竹下通兜左個圈 ... 就去左涉谷 ~
由於一直都無去過johnnys family club ... 所以點都要去兜個圈 ~

但我真的不喜歡涉谷 ... 果條十字路口 ~ 令我有窒息的感覺 ...
好多人 ... 咩國藉o既人都有 ....
然後搵路真係對我黎講好難 ... 好彩有谷歌map ...

family club 係地下 .. 一行落去就見到佢地兩個 ~

 

番組o既信箱 ?


有唔同形式有佢地個樣o既野 ~
有d 係感謝狀 ~ 又有好多佢地寫o既野 ...


 

黎到果時剛剛聽到聽日music station 有sexy zone ... 所以有一堆人就抽中左可以入場 ~
之後有個職員係度講解聽日要注意o既事項 ~

之後我就去食我o既晚餐啦 ... 沿途見到佢 ~~~


嵐にしやがれ 東京いい店 くどい店 第三弾
2013年11月30日放送 ~ matsu jun & leader ~~~


我發覺我影相影得真係唔夠全面 ~
好啦 ... 唯有用文字表達 ~ 又或者大家睇過呢隻都應該知道餐廳格局係點 ~

一拉開度門 ... 就只有見到全部座位都係counter 位置 ~
呢種感覺係完全望到店主炸野 ~ 同埋可以一路飲酒一路傾計 ... 好地道 ~
而係位後面就有一格好似衣櫃咁大o既位置俾客人掛褸同放袋 ~

我一入到去 ... 有個年紀大小小o既女人問我係咪 x 樣(sama) <<< 不是粗口哦  ~
我話係呀 ... 佢就叫我坐係其中一個位度 ~
坐低左之後 ... 店主就問我有無咩唔食 ~ 佢唔會炸果d野俾我 ~
又問我飲d 咩 ~ 我揀左梅酒 ...
之後就俾左呢兜野 ... 生椰菜係就咁食 ~ 當然係新鮮啦 ...
另外中間係自家秘制醬汁 ..
茄汁 ~ 芥辣 ~ 鹽 ~ 檸檬 ~
當你食到某d可以點醬o既食物 ~ 佢會叫你試下點果樣 會好食d ~
不過其實我個人比較鐘意原汁原味多d ...


其實係食之前佢已經講左話 ... 如果你覺得夠就可以stop ...
但係當時唔知點解我都唔係好明白佢意思 ~ 定已經忘記了 ...
咁我book 果個course 係15串的 ... 
以下就係我食o既15串 ... 全部都好好味呢 ~~~
其實我應該咬一淡再影埋入面 ... 就咁望...外面都是一樣的呢 ~
佢其實唔係樣樣都就咁炸 ... 好似露筍咁 .. 其實有煙肉包住的 ~
舊豬肉 佢就會連埋生姜一齊包住炸 ~
每樣野都有3佢唔到o既感覺 ~~ 好正 ...
食食下望到有支酒叫櫻井 ... 當然要試下啦 ...
很容易就被識破點叫o既原因了 ~ 嘩哈哈 !!!
我覺得最驚喜係生果 ... 佢炸左依家當造o既桃俾我 ~
連埋水牛芝士一齊食 ~~非常 哦伊士 呢 ~~~~

食食下佢仲同我講 ... 我坐緊個位係松本潤坐過 ~ 嘩哈哈 !!!

 

就係咁樣 ... 我已經食完我15串 ... 我以為佢會停 ... 點知仲炸 ~
我就問佢 ... 呀 ~!! 我先醒起佢話飽可以停 ...
我呢個唔止飽又為食o既死肥仔 ... 又點會記得佢講過 ~
淨係想不停的吃呀吃 ...
最後 ... 我其實唔係飽 ... 只係覺得再食唔多好意思 ~
於是就叫左佢停啦 ...
最後佢可能見 ... 呢個死肥仔仲未食夠 !! 我炸舊飯俾佢食先 ~ 嘩哈哈 !!!!
但佢舊飯應該唔係普通米黎的 ~~ 食完就真係飽死左lu ~


放吃完串燒的竹燒筒都好特別呢 ~~~


埋單果時 ... 其實價錢都可以接受 ~
19 串 + 梅酒 + 櫻井酒 合共 JPY 6,800 ~
係香港呢個價錢其實可能食唔到呢個水準O既野食 ~
仲要環境咁日本地道 ... ~~
人生 ~~~~ 某D位係要豪的 ~ 

好啦 !! 無人會好似我咁 ... 食完一餐咁飽o既正餐 ...
會繼續去另一個地方覓食的 ~
因為黎到涉谷 ... 唔去就唔知幾時再可以去架啦 !!!

一番搾りガーデン ... 期間限定架 !!
好啦 ... 呢個時候電話開始無電 ~ 唯有 係咁易影下 ~
反晒光果個位係貼左5子海報的 XD

呢度其實係俾一大班朋友黎食野飲酒傾計的 ~
我一個人黎 ... 感覺有點 ........ 嘩哈哈 !!!!

 

入到去 有個位 ... 佢會先介紹 一搾同二搾俾你試下 ~
俾你睇下兩者有咩分別 ~
well ... 真係有 ~ 但我已忘了 .. :P
個麥味好香 ... 好重 !!



然後就叫啤酒飲同野食 ~
你估我唔到. .. 我係有叫野食架囉 !!!


其實我以為係炸薯條黎架 =.=
其實我真係好浪費 ... 兩樣都飲唔晒同食唔晒 ...
純粹坐下 ....=.=
hea 左陣就走lu ...


回到旅館 ... 攰到媽媽也認不得了 ~~~

沒有留言:

張貼留言