-->

2015年6月23日 星期二

回到大城市 ~ 東京

今朝本想0700 起身 ... 但太眼訓 ~ 繼續訓 ...
最後用左半小時去溫泉 ~ 跟住0830 去早餐 ~


食飽飽 ... 返房執埋野 就離開了 ~
尋晚同司機叔叔約好左0940 係lobby 等 ~
佢車我去車站 ... 其實呢個叔叔都好nice ..
第一次係離開果時司機同我握手 ~ 同埋佢都幾好傾 ...
佢叫我下次冬天黎 ... 冬天會望到白雪雪富士山 ~



1006 河口湖駅 > 富士急行巴士 > 1213 渋谷マークシティ (JPY 1,800)

直落渋谷 ~ 因為要去食壽司 ...
係車上都係訓唔著 ... 無咩人 ~ 好似得5~6個人搭呢架車 ...
落車後 ... 直去呢個 美登利 壽司 ...




就係落車mark city 果度 ... 好方便 ~
去到果時已經有好多人排隊 ... 不過有位坐住等 ... 無咁慘 ~
等左我估大約半個鐘就入得 ~

呢間野係同事介紹 ~ 佢話一定要食個蟹膏沙律 ...
而佢果d lunch set 全部都有 ~ 我就揀左個超特選lunch (JPY 2,160 連稅)

 

蟹膏沙律 .... 真係好好好好好味呀 !!
佢D膏超甜 !!!! 仲好多 ... 一D都唔孤寒 !!
不過個蒸蛋就一般啦 ~


你唔好睇呢SET 野好似好少咁 ... 但食完係超級飽 ...
佢個拖羅係超正 ... 入口即溶 !!! 痴線架 !!!
佢個蟹腳都好鮮味 ...
計返都係HKD 130 左右 ... 痴線架 !! 抵到喊呀 !!!


食飽飽 ... 就落新宿了 ~ 去新宿做咩 ? ABC ... 整蛋糕 !!

涉谷 > JR 山手線  > 新宿 (JPY 154)

落到新宿 ... 仲有成個幾鐘 ... 就搵LOCKER 放低個喼先 ~
我係西口出 ... 見到附近都無晒位 ~
慢慢行去丸之內線果邊 ... 見到有個係COIN LOCKER 位置 ~
有位 !!! 但有 JPY 800 !!! 好貴囉 ... 但無辦法 ~ 唯有照放 ..
但後來我見到另一邊果D只需 JPY 600 !!!! 嬲 !!

好啦 ... 搵呢幢野村大廈 ~ 都行左好遠好遠 ...
完全兜左一大個圈 ~ 有時谷歌MAP 都係估唔過 =.=


呢度個RECEPTION ... 無咩特別 ~
入去前要先換拖鞋 ~ 對鞋就放入locker ...

 
   

呢邊新課程有得學icing ...


我book左1500 學 ... 但其實我去到果時只係1430 ...
咁佢地就斟左杯水俾我 ~ 又俾我填左小小野 ~
 我自己又拎下佢地d catalog 黎睇下咁 ~

一開始佢會介紹左我先 ... 問左我對咩有興趣 ~
計左個價錢俾我知 ~ 因為佢以為我係留學生 ...
學生原來仲有得平d ...
計返平過香港 一半囉 !! 痴線架 !! yen 平真係好開心 ~

講完之後就開始整 ... 只需要JPY 500 咋 !! 痴線架 !!
好啦 ... 不停被讚手勢各方面都好好 ... (要暗笑) ~
因為過程都唔俾拍照 ... 所以只有製成品 ...
lemon mont blanc  ~
我自己食左一個 ~ 就請左一個教我果個先生食 ~
然後另外兩個拎走 ... (最後掉左一個 ~ 根本食唔晒 =.=)


學完之後佢就會繼續同你講報晒所有course要幾錢 ~
也許佢知我係運吉 ... 所以都無再sell 我了 ~

返車站拎返個喼就返旅館了 ~
而我o既旅館係一個叫大山o既地方 ...
因為以前係住呢邊 ... 所以想試下住呢間野 ~
係東京黎講佢只要 JPY 4,000 一晚 ~ 真係抵到喊啦 ...
不過 ... 應該唔係人人可以接受呢間旅館的 ~ 嘩哈哈 !!!

新宿 > JR山手線  > 池袋 (JPY 154) > 東武東上線 > 大山 (JPY 144)

佢距離車站大約5分鐘o既時間 ... 二見館 旅館 ~ 
我要係呢度住4晚 ... TOTAL JPY 16,000

介紹下呢間野先啦 ... *** 相係走果日影的 ~
個門口係咁的 ... 我第一日去到 ~ 係無山門 ~
其實我每一日返去都係無山門的 ...



然後我入到去 ~ 佢就同我講 ... 叫我自己入房 ~  好自由 ...


玄關位置 ...

 

要搬喼行上呢條樓梯 ... 好彩個喼暫時都唔重 ..




長長o既走廊 ... 行到最尾 ~ 屎坑隔離就係我間房了 ~



一開門時覺得間房好似有d 細 ~ 一個人剛剛好 ... 不過兩個人就會迫d ...
雪櫃電視冷氣 都有齊 ~
其實住住下 ... 會有陣係屋企o既感覺 ~


個屎坑係勁細 ... 肥少少都會好迫 ~


每日沖涼都要行呢條樓梯去浴室 ~ 得一個 ..
所以我每朝起身都要等人沖完先有得沖 @@


浴室門口其實有個牌掛住 空室 定 使用中 ...
不過我第一日去到唔知的 ~ 事後先知 ...
有一晚沖沖下涼仲發現原來個窗係一路開住左 =.=

 

其實住呢間野o既第一個人不是我 ~ 是我同事 ...
住完之後我同佢講 ... 其實你都好勁 ~ 可以接受到 ..
hahaha .. 其實無咩野 ~ 只係房無廁所 同沖涼的確係幾唔方便 ..
我接受到 ... 不過唔會介紹俾人住 ~
因為應該無咩香港人會好似我地咁接受到 ~

放低晒d野 ... 我就出左去唱兩個k ...
唱完之後我就過左上板橋食拉麵 ...

大山 > 東武東上線 > 上板橋 (JPY 144)

因為以前住呢邊 ... 想行返去 附近睇下 ~ 
但行行下又好似想落雨 .. 又開始迷路 ~
所以都係直接去食野算了 ~


蒙古タンメン中本 上板橋本店 --- 2014 年 5月 31 日 ~ 嵐にしやがれ 東京いい店くどい
相葉雅紀 & 櫻井翔 




好啦 ... 因為咁近 ... 所以一定要黎囉 !!
其實以前都住過呢邊 ~ 但從來都無食過呢間野 ... Y ???
我一入到去 ... 就問哥哥 ~ 嵐黎係食咩 ?
佢答完我 ... 我就買了 ~ 然後加多隻蛋 ... 以為係味玉 ! 點知係普通烚蛋 =.=


哥哥話佢地係食呢個 !! 但我之後睇返唔係囉 !! 嬲呀 !!

好啦 ... 不過我見佢俾櫻井翔坐過o既位我坐 ~ 我原諒佢啦 ...
嘩哈哈 !!!!!

很足料 ... 味道不錯 ~ 夠辣 ~ 食完好飽了 ...


上板橋 > 東武東上線 > 大山 (JPY 144)

食完果時落勁大雨 ... 唯有係family mart 買把遮 ...
返到去22xx 左右 ~ 沖涼 ...
又完了一天了 ~ 今日很充實呢 ~

沒有留言:

張貼留言