-->

2015年6月26日 星期五

千葉縣 + 日式按摩

今日約左千葉朋友 ~ 佢願意陪我去aiba 家族鋪頭 ~
佢打過去問 ... 我地只有2個人 ~ 無得BOOK ...
開11點 ~ 如果唔係一開門去 ... 大約要等2個鐘先有得食 ~
當我聽到之後 ... 都幾驚 ~ 唔X係呀 !! 2個鐘 ??
所以我地約左10點半係車站等 ... 鋪頭開11點 ~

好啦 ... 我0745 就起左身 ~
然後呢 ... 沖涼室係長期都有人 !! 
我等左30分鐘 !! 係30分鐘 ... 好啦 !!! 勁快咁就出門口 ~
完全無執過個樣 ... 好差 !!

然後一直搭車 ~ 轉車 ... 就黎到幕張本鄉了 ~


我完全無查過點行去 ... 旨意晒朋友 ~
話晒佢都係日本人呀麻 ... 哈哈哈 !!
終於黎到呢到 ...
住宅區有一間明星屋企人開o既鋪頭 ... 其實真係幾滋擾 ~


然後黎到 ... 只係103x 左右 ~ 已經有人排緊隊 ... 好可怕 !!
我信 ... 真係要等2個鐘了 ~


 職員好快就出黎俾定個餐牌我地睇 ... 
佢簡單咁講左本日lunch 有咩食 ... 然後就入返去 ~


我地都係揀左lunch set ... 其實前後都唔係日本人呢 ~
香港 . 台灣定中國 ?
餐廳好似有8張台 ... (已忘了~)
然後有d 如果多人o既可以book房 ~
我覺得基本上大部份都係為左aiba/嵐而黎的 ~

11點準時地侍應出黎講 ... 
周圍都可以影相 ~ 只要唔做成其他人不便/麻煩 ...
但係就唔可以影到任何食客 又或者店員o既樣 ...
好嚴格呢 ~~~ hahaha ~~ 連呢d都要講定 ...


店入面有aiba 爸爸o既獎狀 ~~ 好勁呢 ~~~


沙律 ... 




八寶菜 ... 朋友問我香港有無呢D ...
well ... 是沒有的 ~
蛋花湯 ~ 白飯 ... 完全地中華料理 ~~


呢個係是日點心 ~
聽侍應講果時我聽到係燒賣 ... 我問朋友係咪 ... 佢話聽唔到 ~ hahaha ...
之後到食 ... 完全唔覺得佢係燒賣 ~ 亦都唔知係咩黎 ~
只係賣相不錯哦 ~~


甜品係好似布丁o既朋友 ~? 又忘了 ... 有老人痴呆麻 ?


食飽飽 ... 多謝朋友o既呢一餐 ~ 
有紀念品 ~ 但沒有買 ... 好貴囉 !!!


周圍都有嵐海報 ...


食完之後 ... 朋友問我覺得好唔好食 ~
其實真心覺得好普通 ... 可能自己食慣 中華料理  ~
或者呢d係岩日本人o既口味 ?
不過朋友都話覺得好普通 ~
大家都認為如果唔係 aiba masaki 這個名字 ~ 其實應該不至於會咁多人幫襯 ~

食飽飽就去行街了 ...
搭車去左 船橋競馬場 ... 再轉shuttle bus ... 黎到lalaport ...

有人帶路真係唔同d ... 佢知我想去funassyi land ...
一入 ... 就是了 ~ (其實shuttle bus 一落車入去就係了) 


 當時應該係12點幾 ... well ~
呢度好大好大好大 ...
加上當日係第一日做緊discount ....
人生 ... 就是這樣很容易把錢花掉的 ~~
其實我已經唔算買得多野了 ~
因為唔太好意思 ...
朋友一直陪住我買呀買 ...
呢度最好就係有一個超級超級超級大o既超級市場 ~
入面d零食平到喊囉 !!!!!!!! 買左好多 ...
行完都差唔多3點了 ~ 係時候講再見啦 ...
 而且我又要去dome 買goods ~ 所以 ... 出得去都差不多了 ~
多謝朋友陪左我大半日哦 ~~~

由千葉搭出去東京 ... 好好訓 ~ 攰到媽媽都認不得了 ~
但出到東京 ~ 再要行好遠好遠先到另一條線 ~ 搭去水道橋 ...
然後又行好遠好遠先可以行到去dome ...
我仲要拎住好多好多好多野呢 ~~


排隊的人看似好多 ... 不過原來因為後樂園站果邊都有得賣 ~
分散咁d人 ~ 而且又有好多個counter ...
所以基本上都只係5分鐘就可以買野了 ~


買完野 ... 我過左隔離個toyko dome city享受人生 ~
佢上面有個叫LaQua Spa ~ 話係真溫泉 ... 入場料 JPY 2,634 ~
然後其實我黎呢度目的係按摩 ~~ 行完咁多日真係好攰 ...

好啦 ... 不過按之前都會浸一浸o既 ~
呢度好大好大 .... 放晒d野入locker 之後就沖涼身 ~
露天溫泉只有一個位 ... 不過都分開左兩個 浸 
一個係好熱的 ... 大約有40度以上呀 ~ !!
不過因為果日落緊雨 ... 其實都凍凍地 ~ 所以浸住都幾舒服 ~

然後佢室內就有一個凍水池 ~ 一個浸腳池 ~ 一個按摩池 ~ 一個普通的 ~
另外仲有兩個唔同o既桑拿室 ~
仲埋有一個位係俾人擦老泥的 ~

我浸晒d 池之後 ~ 著返3就去到一個好靜o既area ... 
就好似返大陸咁 ... 每個位都有電視機係前面 ~ 但呢度光過大陸果d好多 ~
出返去就係男女室 ~
之後再行就會見到好多唔同o既按摩美容鋪頭了 ~

而我求其揀左一間 ... 
我揀左用夏威夷石頭+油按摩 ...
一直按果時我覺得好細力 ... 叫佢大叫d ...
但佢話因為石頭熱 ... 咁樣會熱親 ... 所以都無咩大力到 ~
當我差唔多訓著o既時候 .... 佢就話夠鐘了 ~
快樂不知時日過 ...
可能平時企得太多 ... 腳果d位真係好想佢再幫我勁按呢 ~
佢話 ... 其實如果想大力 ~ 下次應該按返就咁推油 ~ 先會實際感受到果個力度 ~

好啦 ... 玩完 ~ 又浸多陣溫泉 ... 就走了 ~~
出左池袋藥房買野 ... 
仲自己一個去左食烚下烚下 ... 
其實我覺得呢個係我全個行程最毒o既一個環節 ~


吃飽飽後 ... 就回旅館努力執行李了 ~

呢個係我今日買o既野 ~


呢度係我夾埋買o既野 ~ 都唔係好多姐 ... hahahaha ~~


最後3點先訓呢 ~~
期待明天重點行程 ~~~~

沒有留言:

張貼留言